قیمت پنجره دوجداره قم با کیفیت عایق صدا گرما
قیمت مدل های مختلفقیمت پنجره جدید استاندارد بزرگ در ایران, پنجره عایق دو جداره با کیفیت ترین برند پروفیل ترمال بریک
قیمت پنجره دوجداره قم با کیفیت عایق صدا گرما
چهار شنبه 9 آذر 1401 ساعت 20:24 | بازدید : 92 | نویسنده : حسام | ( نظرات )

قیمت پنجره دوجداره قم با کیفیت عایق صدا گرما

تمام خصوصیات ذکر شده باعث می شود که پنجره دو جداره در مقابل خروج گرما مقاومت بالایی از خود نشان داده، در زمستان ها منزل شما را گرم و راحت نگه دارد. پنجره دو جداره عایق در تابستان دقیقاً عکس فرآیند بالا را داشته و از ورود درجه حرارت بالای خارج به داخل جلوگیری می کند. در نهایت این خاصیت عایق بندی موجب می گردد که سیستم تهویه مطبوع پشتیبانی شده و برای نگه داشتن دمای مطلوب محیط، نیاز به مصرف انرژی کمتری داشته باشد و در نتیجه سوخت و هزینه کمتری مصرف نمایند.پنجره دوجداره عایق درصورت عایق بند و کارآمد بودن تا حد زیادی از آلودگی صوتی و ورود گرد و غبار نیز می کاهد، میزان کاهش صدا با توجه به قطر جداره های شیشه دوجداره یا سه جداره بودن متفاوت خواهد بود.یکی از مزایای پنجره دو جداره در مقایسه با پنجره های معمولی امنیت بالاتر است. مسلماً امکان شکستن دو جدار شیشه به زمان و انرژی بیشتری نیاز دارد، ضمن اینکه در صورت استفاده از شیشه های سکوریت و ضد گلوله می توان این ضریب امنیت را باز هم افزایش داد.

قیمت پنجره دوجداره قم

برای اطلاع از قیمت می‌توانید با یک تماس تلفنی ساده از پنجره شهر جویا شوید. به دلیل اینکه با توجه به ابعاد موردنظر شما، قیمت محصول متفاوت می‌باشد، لذا نمی‌توان یک قیمت کلی برای این پنجره‌ها اعلام نمود اما اگر به دنبال بهترین قیمت هستید، ما این موضوع را به شما تضمین می‌دهیم. ما بهترین تبلیغ را قیمت مناسب، در برابر کیفیت بالای محصول خود می‌دانیم. شما عزیزان می‌توانید برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 09128518906 تماس حاصل بفرمایید.

درباره گروه صنعتی الماس

گروه صنعتی الماس به منظور جلب رضایت هرچه بیشتر مشتریان خود اقدام به تولید بهترین انواع پنجره دوجداره قم از جمله پنجره فولکس واگنی، پنجره خم، پنجره انگلیسی، پنجره فرانسوی، پنجره دو حالته، پنجره کلنگی و انواع درب از جمله درب فولکس واگنی، درب دو حالته، درب سرویس بهداشتی، درب سرویس، درب کشویی، درب فرانسوی و انواع درب و پنجره از جمله درب و پنجره لمینت، درب و پنجره لمینت ماه گونی، درب و پنجره لمینت شامپاینی، درب و پنجره بلوطی تیره و … نموده است جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره و مطلع شدن از آخرین قیمت پنجره دوجداره می توانید با کارشناسان گروه صنعتی الماس تماس بگیرید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 135
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1
:: باردید دیروز : 10
:: بازدید هفته : 48
:: بازدید ماه : 106
:: بازدید سال : 244
:: بازدید کلی : 244